Underbar dag!

 2016-05-05    16:29:11   av:Jennyhellstrom





Dagen började med ett spinningpass! Efter träningen klev vi ut genom dörren & kände vilken otrolig värme det var ute = det måste bli en pluggdag utomhus! Sagt & gjort, jag & Buster har varit över hos Jessica nu efter lunchen & pluggat på hennes altan! Nu är examensarbetet äntligen klart & inskickat, nu går vi vidare med våra liv & hoppas på ett godkänt! Efter några timmar i solen har jag även äntligen fått mig lite färg, känner mig redan mycket fräschare! 
 Kickan

Jag och Viktoria satte oss utanför iksu för att plugga och skicka in arbetet!

 2016-05-05    18:36:02
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!