Life.

 2016-05-19    10:19:42   av:Jennyhellstrom
 
Jag kan inte förstå att jag tar examen om 16 dagar. Vart sjutton har all tid tagit vägen? Om någon av er funderar på att börja studera - gör det! Det känns segt med flera års studier men det går så himla fort verkligen. Jag ångrar inte en enda sekund, dels så har jag säkrat min framtid för all evighet eftersom det alltid kommer vara brist på lärare, jag har hittat mig vänner för livet och jag har fått så himla mycket mer kunskap och erfarenheter. Men jag skall inte ljuga, det ska bli otroligt skönt att börja känna riktiga pengar och att få vara ledig när man är ledig, inget plugg som hänger över en under kvällar och helger. 
 
Men nu går allting mot sitt slut. Om 2.5 vecka är jag offeciellt lärare mot fritidshem och idrott. Om 2.5vecka lämnar jag min trygga plats i umeå. Jag lämnar min lägenhet som jag älskar och jag lämnar vänner som jag avgudar. Jag lämnar den norrländska härliga luften. Men jag får med mig så himla mycket fina minnen och lärdomar for life. Jag lämnar snart allting här uppe, men kommer tillbaka & hälsar på, så ofta jag kan. ♥ 
 
Alla som vill studera på andra orter, just do it. Det kommer kännas otroligt jobbigt, ensamt och förvirrande i början men tillslut finner man sig en ny liten familj i form av vänner och då känns allting så himla rätt igen. Man skall inte vara rädd för att flytta lite på sig, man kommer aldrig ångra en sån resa. Tack & hej för mig! Nu är det plugg som gäller, har kommit halvvägs genom sista kursen = tre uppgifter gjorda, tre kvar to go! 
 Erica

Det är otroligt hur snabbt tiden går, ibland känns det nästan som igår när du, jag, Jessica och Kickan träffades för att plugga ihop första gången. Kommer aldrig glömma bort det. Vi kommer att dra åt varsitt håll du och jag men det gör inte så mycket då jag alltid vet att jag kommer att ha dig nära i alla fall. Är så otroligt glad över mina stjärnor som jag har fått äran att lära känna <3

Svar: Kommer ihåg den dagen så väl också <3 vi fortsätter hålla kontakten & jag har ju bjudit in mig själv till ditt bröllop så vi ses nästa år i hope ;)
Jenny

 2016-05-19    11:27:30     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Kickan

Får bara rysningar när jag läser detta när man inser att om 2,5 veckor förändras livet ❤️

Svar: Same here :(
Jenny

 2016-05-19    12:08:30
 Hanniis

Usch, tiden har gått alldeles för fort... gud jag kommer saknar dig otroligt mycket! Jag är så tacksam jag har fått äran att lära känna dig och dela den här tiden med dig ❤️

Svar: Vi fortsätter att hålla ihop <3
Jenny

 2016-05-19    15:14:20     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 jess

bööööl bröööl... bööööl bröööl och lite mer bööööööl, allt kommer bli olika men du kommer gräva en grop i mitt hjärta... Hur ska det kunna fyllas i gen vi måste hitta ett sätt att kunna leva med en distans väsnkap... We will make it work!

 2016-05-19    21:49:54
 Jess

bööööl bröööl.... och mer bööölr bröööl och böööööööl. Du kommer lämna en djup grop i mitt hjärta. Det kommer vara tomt om några veckor. Men vi måste lära oss att leva ett liv med en distansvänskap! We must make it work. Love you my BB <3 Jag njuter för fullo just nu!!!

 2016-05-19    21:53:13
 Jess

Bröööl bööööl... Böööööööl bröööl och mer bööööööl! Jag kommer sakna dig något otroligt och du kommer lämna en djup grop i mitt hjärta. Det väntar mig en stor tomhet om några veckor och vet inte hur jag ska kunna fylla det tomrum du lämnar mig med. Men vi måste få vår distansvänskap att funka, det finns inga andar alternativ... We just have to make it work! Love you my BB! Nu ska jag fortsätta njuta så mycket som jag gjort de senaste månaderna <3

Svar: LOOOOOVE UUUUUU <3
Jenny

 2016-05-19    21:59:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!