Bra tisdag!

 2016-05-17    22:38:00   av:Jennyhellstrom

Ikväll har det varit visning på lägenheten, under tiden så tog jag & Buster en ordentlig cykeltur runt hela ersboda. Det börjar äntligen bli riktigt skönt väder ute så vi cyklade ganska länge, tog det hur lungt som helst och bara njöt! Jag har en sån härlig känsla i kroppen nu förtiden, kan det vara för att det snart är sommar tro? Jag låter lat nu men skall bli så himla skönt att få vara ledig i några veckor och bara göra roliga saker :')
 
Visningen gick annars bra! Under kvällen har jag även tränat med Jess, varit en snabbis på Coop & även äntligen fått reda på vad jag ska ha för lön! Sån lättnad, jag är nöjd & nu längtar jag efter att få börja jobba :') men först: ta examen & slappa hela sommaren! 💕
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!