Söndag

 2016-03-07    21:50:52   av:Jennyhellstrom
Bild från i vintras 

Igår gick vi upp tidigt här hemma för jag skulle hinna skjutsa Fredrik till familjen Sandström. Fredrik åkte igår hem till Jönköping tillsammans med Elin & Daniel. Men innan de åkte så firade vi lilla Viggo som fyllde 3år igår, tiden går så himla fort. Det var inte länge sedan han var 6månader gammal, vart tar all tid vägen? 

De åkte iaf hem igår. Väldigt tråkigt, dessa dagar har bara sprungit iväg men vi har hunnit med en hel del & jag har haft så himla mysigt & roligt! Det är verkligen så himla kul när folk hemifrån kommer upp & hälsar på oss! 

Nu är det tomt här hemma när inte sambon är här. Det är bara jag & lilla bustis. Tur att jag börjat vänja med mig vid att han är borta ibland så tycker inte att det är så farligt men lite trist är det ju såklart. Men igårkväll kom Jessica & Linnea över hit & såg på skräckfilm med mig :') underbart avslut på veckan! 

 Erica

Ni och era skräckisar, hujja :)

 2016-03-07    22:47:12     URL: http://gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!