Lillördag

 2016-03-02    11:01:27   av:Jennyhellstrom

Min lilla hjälpreda i pluggandet! 

En riktig pluggmorgon/förmiddag, senare blir det att göra stan & Ersboda för lite shopping tillsammans med Fredrik, Elin & Daniel! :) kvällen bjuder på god mat & antagligen lite sällskapsspel! Har en bra dag framför mig men först - plugg! 💪🏼
 Erica

Vad snällt av Buster att hjälpa till! Här blir det inget plugg alls, ska försöka klara av det utan att må dåligt över det 😂

Svar: Ibland orkar man inte, helt okej att ta en paus. <3 ta nya tag imorgon!
Jenny

 2016-03-02    11:08:52     URL: http://gnussan.blogg.se
 Erica

Mm, är även osäker på vad jag kan göra i nuläget. Finns ju alltid något men är osäker. Ska ha min första intervju på fredag innan mötet med Katarina dock 😊 Väntar på hennes råd och kommentarer också.

 2016-03-02    18:48:32     URL: http://gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!