Jönköping

 2016-03-14    09:22:29   av:Jennyhellstrom
 
 
Om ca 1 vecka så åker jag & fredrik hem till lilla Jönköping. Jag hade egentligen inte tänkt åka hem någonting i vår eftersom jag snart flyttar hem igen ändå, men har fått två arbetsintervjuer nu under nästa vecka så vart tvungen. Vet inte hur dessa intervjuer kommer gå men hur som helst så kommer det bli skönt & roligt att komma hem ♥ saknar min familj väldigt mycket just nu. 
 FELICIA

Ja men precis! Man vill ju helst bara glömma det och fokusera på annat. Känns ibland som andra tänker mer på ens misstag en man själv gör haha.. Hatar när man blir påmind om saker som man mår redan väldigt dåligt över!

Med mig är allt sådär, har väldigt mycket på gång och alldeles för mycket tankar som är i huvudet. Hur är det med dig? :)

 2016-03-14    11:36:46     URL: http://fsturedahl.forme.se
 Evelina

Åh! Saknar dig<3

Svar: & jag dig! Snart ses vi <3
Jenny

 2016-03-14    18:44:16     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
 Emelie K

Så roligt, då kanske vi kan ses? Kramar

Svar: Gärna Emelie! :D
Jenny

 2016-03-16    10:07:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!