Shopping

 2016-06-21    21:59:00   av:Jennyhellstrom
 
I morse gick jag & buster en långpromenad! Vi gick hemifrån, genom hela stan och hem till fredriks mamma! Jag tror hunden flåsade i en halvtimme efteråt. Hos Eleonore var även hans kusin Anna så vi tog igen lite missad tid och sedan lite frukost. Runt 13 skulle eleonore till jobbet så jag drog mig ner mot stan en snabbis innan jag begav mig hemåt! 

Igår & idag har jag varit runt i olika blombutiker och införskaffat oss lite blommor. Jag tycker att hemmet blir lite mer hemtrevligare när det finns levande blommor så det var ju ett måste! När jag även var nere på stan idag så fann jag en så himla fin ljuslykta ("lampan") på bilden ovan! Har sett den en gång tidigare på Sävarmarknad men då köpte fredriks farbrors fru den (fanns endast en) och jag har letat efter en sån sedan dess! Man ser inte på bilden men inuti lampan så finns det hållare för tre värmeljus så kommer nog lysa fint på kvällarna :) 
 
Nu ikväll har jag varit hos Hanna & umgåtts lite, alltid lika trevligt ♥ nu spenderar jag min tid i soffan framför 'Orange is the new black' och inväntar att fredrik skall komma hem från jobbet! 
 Erica

Oh, vilken häftig!

 2016-06-21    23:24:36     URL: http://gnussan.blogg.se
 FELICIA

Vad fin den var!! Även fotoramen var väldigt fin :) Du är duktig på inredning

Svar: Tack Felicia :D
Jenny

 2016-06-22    11:50:30     URL: http://nouw.com/fliisan
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!