Igår

 2016-06-14    12:46:00   av:Jennyhellstrom
 
Igår vid 10.00 var jag på min nya arbetsplats. Jag träffade rektorn, biträdande rektor, mina nya kollegor m.fl. Fick en ordentlig rundtur, snackade lite om hösten & skrev på mitt anställningsavtal. Kändes så himla bra! Ser fram emot hösten då jag får börja jobba med det jag vill. Runt 11.30 kom jag därifrån och åkte då till ikea för att köpa en byrå till lägenheten. Jag vet inte om jag skrivit det men jag och fredrik har nu en liten etta på liljeholmen. Eftersom det endast är en etta så är det väldigt lite förvaringsutrymmen så köpte en byrå så man kan förvara sina kläder osv. 
 
 
Victor kom till lägenheten efter jobbet och hjälpte mig bära upp kartongerna, sen åkte vi till gymmet och köttade lite! 
 

På kvällen åkte jag och fredrik ut till Bankeryd till kent och Åsa. Såg på fotbollen och umgicks! Senare åkte vi till lägenheten och pysslade ihop vår nya möbel! Jag kanske är udda men jag gillar att skruva ihop ikeamöbler! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!