BILDBOMD FRÅN EXAMEN

 2016-06-06    09:53:44   av:Jennyhellstrom
Min favorit i hela världen. 

Så glad över att Fredrik kom & delade denna dagen med mig 

Alla examinerade lärare 2016. 
Jag var så nervös när jag skulle hämta mitt diplom! 

Min fina Erica! 

Två glada tjejer! 
Ni två <3 
Vårt rätta jag. 

Efter ceremonin & allt så drog jag, Jessica & kickan utomlands! Haha nej, men ser ut så! Vi åt middag på båten i stan efter ceremonin & allt! 
Jag älskar er! 
Påväg mot Rex för lite utgång! 

Jag hade en fantastisk dag! Ceremonin började vid 14.30 typ, innan dess så höll jag & Fredrik på för fullt med flytt & såna grejer. Hade fantastiska människor runt mig hela dagen <3 tack alla! Nu kan jag titulera mig som lärare i fritidshem, samt idrottslärare för åk 1-6! 
 Kickan

Skulle lätt kunna göra om denna dag !

 2016-06-08    00:55:43
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!