Mer från dalaresan

 2016-07-20    09:19:10   av:Jennyhellstrom

Efter att vi varit hos uppfödaren så åkte vi till en strutsfarm! Väldigt otippat & väldigt roligt! Det fanns en gårdsbutik där & ett café så vi tog oss en strutsglass, kikade runt & handlade i butiken & sen gick vi ut & matade strutsarna! Var mycket roligare än vad jag trodde. De såg så roliga ut, otroligt stora djur & de högg som sjutton efter maten.

Efter en stund där så åkte vi vidare in mot stan, det var dock stängt så vi var inte där en längre stund. Hittade ett köpcenter så där sprang vi in en sväng! Köpte en present till min lillebror & en duscholja till mig själv från rituals. Vi började sen dra oss hemåt, köpte med oss lite snacks & hade en mysig bilresa framför oss. Tack ännu en gång för att ni följde med mig! Det är jag väldigt tacksam för & det var verkligen en så himla bra dag!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!