Dåliga på att kommentera

 2016-07-22    09:07:35   av:Jennyhellstrom

Det börjar bli lite tråkigt att blogga eftersom det är så himla dåligt med respons från er som läser. Ta er 1min till att lägga in någon kommentar ibland så blir allt så mycket roligare för mig & ni får bättre uppdatering :)

Igår var jag ute i sommarstugan (som vanligt). Så kul nu när mina föräldrar har semester & en mysig stuga, då kan man alltid åka dit när man inte har något annat för sig! Idag ska jag in till stan en liten sväng, sätta mig på vätterstranden & sola, gå långpromenader & så får vi se vad som händer ikväll!

 Anonym

Underbart nu när sommarvärmen har kommit igen☀️💦🍦🍡

 2016-07-22    23:19:03
 FELICIA

Vart ligger eran sommarstuga? Den ser så mysig ut!

Svar: Nere vid landsjön! :D
Jenny

 2016-07-23    11:17:04     URL: http://nouw.com/fliisan
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!