Karta

 2016-01-12    21:03:00   av:Jennyhellstrom
 

Både min & fredriks dröm är att resa otroligt mycket sen när vi är klara med våra utbildningar. Vi vill besöka nya platser och inte bara en massa turistorter utan se mer utav kulturen och hur det verkligen ser ut i andra länder. Vi vill till USA, thailand och austrailen m.fl. Vi vill se allt! Så i julklapp gav jag honom den perfekta julklappen - en skrapkarta över hela världen! Man skrapar de länder som man har varit i och jag tycker att den är perfekt för då blir det att man hela tiden vill besöka nya platser så att man får skrapa mer på sin karta ;) 
 
Häromdagen så skrapade han de länder som han har besökt och jag tyckte först att det lät som en hel del men när man såg det på kartan så såg det mesigt ut, vi måste helt enkelt börja resa mer och det är snart! Längtar ihjäl mig ♥
 Jess

Jag med !!! Älskar å resa se nya platser !! Åk till Ryssland Kina Brasilien Kanada Australien och USA så kommer det se mycket ut på en gång ;)

 2016-01-18    08:42:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!