Biffar

 2016-01-03    20:28:00   av:Jennyhellstrom
Igår var det full rulle från morgon till kväll så idag har jag faktiskt bara tagit det lugnt! Har legat i soffan ungefär hela dagen, stundvis tråkigt men mestadels väldigt skönt. Men på eftermiddagen så drog jag faktiskt till gymmet tillsammans med Victor & Evelina! Vi tjejer körde ben & rumpa så hoppas på ordentlig värk imorgon :') 
 
Imorgon blir det upp tidigt för jag & min barndomsvän Jenny, ska spendera hela dagen på Ullared! Hon har fått lägenhet så vad är inte bättre än en start på världens bästa varuhus? 
 
 
Vad jag kommer att sakna er två när jag åker hem till Umeå!! 
 
 Evelina

Kommer sakna dig med!!

 2016-01-04    21:44:04     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!