Behövligt

 2016-01-15    21:26:26   av:Jennyhellstrom

I förmiddags var jag en sväng på stan med dessa fina pinglor, Hanna & kickan :) fyndade ett par träningshorts från Nike som var på halva reapriset, har velat ha ett par länge men aldrig hittat de perfekta men dessa var precis i min smak :) en mysig & välbehövlig förmiddag! 

Efter stan så åkte jag till gymmet & körde igenom några spinninglåtar inför mitt kommande pass! Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt med min lilla familj. Vi har ätit tacos & nu myser vi framför en film :) hoppas alla har en bra fredag! 
 Kickan

Verkligen behövligt 😘 vi får göra om det om 2,5 veckor ;)

 2016-01-15    22:12:26
 hanni

Åååh ja väldigt behövligt 😍 tack för att ni följde med när jag köpte min kamera😘

 2016-01-15    23:01:58
 hanni

Åååh ja väldigt behövligt 😍 tack för att ni följde med när jag köpte min kamera😘

 2016-01-15    23:02:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!