Lördag

 2016-02-13    09:47:22   av:Jennyhellstrom
Bild från förra helgen <3 

Jag är så trött. Jag har gråtit så mycket så nu kommer det knappt inget mer. Jag saknar min lilla prins så himla mycket. Han lämnade verkligen ett stort tomrum efter sig.. 

I onsdags sa jag att jag aldrig mer skulle skaffa en katt. Dels för att ingen någonsin kommer kunna ersätta zeke men också för att det är så himla jobbigt när dem går bort men nu när jag inser hur fruktansvärt jobbigt det är när hemmet är helt tomt & tyst utan honom så hade jag ändå velat ha en till. Men det får dröja.

Igår var jag & Fredrik ute i Sävar på kalas. Vi har hos familjen Högdal där Saga fyllde 11år! Det var svårt att veta vad vi skulle ge en 11åring så det blev allt möjligt - en målarbok för vuxna, pennor, babylips & nagellack. Det var väldigt roligt att få träffa familjen igen & det kommer vi att göra igen om några veckor för en spelkväll! När vi kom hem så såg jag & Fredrik en film så kvällen blev ganska sen. 

Idag blir det en slappardag med plugg. Har avsagt mig spinningen för idag för klarar inte riktigt av att skrika på folk & vara peppande när jag inte mår bra. 

 Erica

Stor kram älskade Jenny, förstår hur du tänker och känner. Vissa av våra djurvänner sätter ett märke för livet. Ta hand om er <3

 2016-02-13    11:40:14     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!