Kickis

 2016-02-03    22:29:00   av:Jennyhellstrom

Godkväll! 
 
Min fina kickis har äntligen kommit hem efter att ha varit i Norge i två veckor så ikväll blev det lite kvalitétstid med henne. Jag fick något ryck och ville verkligen gå på bio, så så blev det! Vi såg The 5th wave och den var faktiskt väldigt bra. Dock så är det en triologi så det fanns ju inget riktigt slut på denna filmen. Jag börjar faktiskt bli ganska trött på att alla filmer är triologier och att man måste vänta i flera år innan man får reda på hur det slutar, samtidigt så är det spännande och man har något att se fram emot. I vilket fall som helst så hade jag en mysig kväll med min vän ♥
 
Har träningsvärken från helvetet också. I söndags blev det kondition & armar, i måndags blev det multi-training och igår spinning. Har världens träningsvärk i benen så kan ej gå ordentligt, men det är samtidigt så himla skönt. Jag njuter samtidigt som jag svär för mig själv i varje steg jag tar. 
 
Imorgon är det ännu en dag på VFU, sedan på kvällen blir det nog träning med fredrik och på fredag väntas det jobb mellan 8-16.30. SKA BLI BÄTTRE PÅ ATT BLOGGA NU, JAG LOVAR ♥ Godnatt! 
 
 Kickan

Hur mysigt som helst 😘. Fy fasen med all träningsvärk p all träning kommer vi vaa så sjukt snygga på examens ceremonin

 2016-02-03    22:45:37
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!