Jönköping, I'm coming home.

 2016-02-07    12:29:08   av:Jennyhellstrom
Som alla vet så ska jag & fredrik flytta ifrån Umeå om ett halvår. Han skall till Uppsala och även jag. Dock så är boendesituationen väldigt besvärlig i Uppsala så vi har pratat mycket om att jag skall söka jobb både där och i Jönköping. Så tanken är just nu att jag kommer att flytta hem till Jönköping, bo hemma, jobba och spara en massa pengar. När vi sedan har hittat ett ordentligt boende i Uppsala så kommer jag att söka jobb där och flytta upp. 
 
Det kommer bli sjukt jobbigt att bli särbos och ha ett långt avstånd mellan oss men i slutändan så tror jag att det är bättre än att vi båda skall trängas i ett studentrum. Det skulle bara sluta med bråk och att vi blir sjukt less på varandra. Dessutom så är det väldigt dåligt lön för lärare i Uppsala pga. att det finns så många utbildade där (studentstad) så det gör plånboken gott att jobba ett tag i Jönköping. 
 
Men inget är helt säkert än. Det kan hända att vi får oss en lägenhet i Uppsala på en gång och då bär flytten av dit men det ser inte ljust ut. Vi får se helt enkelt :) 
 
saknar min knäppa lilla familj. 
 Anonym

😔...🙁...😟...😢....😪...😭😭😭😭😭😭...😩...😫...😖...😤...😡

 2016-02-10    23:06:38
 J

😳...🙁...😟...😢...😪...😭😭😭😭😭😭😭...😩...😫...😖...😤...😣

 2016-02-10    23:10:15
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!