Bästa verkyget

 2016-02-28    11:09:00   av:Jennyhellstrom
 
I fredags arbetade jag tillsammans med min trogne kompanjon på vårt examensarbete. Vi tog några drinkar som verktyg, för att verkligen komma igång! En studie visar att kreativiteten och idéerna ökar, om man har lite alkohol i kroppen, så vi ville testa den teorin! Nu med facit i hand så gick det faktiskt ganska bra, vi har börjat komma en bit på vägen :) 
 
På eftermiddagen/kvällen åkte jag & fredrik till nyöppningen av Ikea. Inget märkvärdigt eftersom vi annars är vana vid ikea hemma i jönköping men vi kände ändå att vi ville åka dit & glo lite. Med oss hem fick vi lite värmeljus, höll på att ta slut här hemma & det får ju inte hända! 
 
Igår var det som vanligt spinning, 18st glada deltagare var med, bland annat min bff, så det var riktigt roligt :) Det var annars en lugn dag. Jag, fredrik & buster tog oss en riktig långpromenad, åt god middag, städade & såg film ♥ Idag blir det nog lite samma som igår, ska städa nu & sen blir det nog en sväng till gymmet!
 Kickan

Vart så inspirerad av era drinkar så vart tvungen att testa själv igår ;) ska försöka komma på din spinning på tisdag

Svar: Det låter bra! Jessica kommer också, vi räknar med dig ;)
Jenny

 2016-02-28    11:57:56
 Jess

Ska kolla igenom allt ikväll sockar sen in frågorna :)

 2016-02-28    14:31:05
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!