Bästa starten på denna helg!

 2016-02-20    14:16:32   av:Jennyhellstrom
Jag har haft den bästa tänkbara starten på helgen! Jag började nämligen morgonen med ett true-core pass på gymmet, ca 25minuter och sedan körde jag mitt egna cykelpass med 13st glada deltagare! Det är tur att jag själv håller i pass varje lördag för då måste jag träna, underbart! 
 
Nu ska jag strax börja sminka mig & fixa håret, känner för att vara lite extra fabulous ikväll! Ska ju som sagt träffa mina gojor ikväll & det blir att äta någonstans för att sedan se världens tjejfilm ♥ can't wait! Hoppas alla har en lika bra lördag som jag! :D 
 
 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!