Julafton

 2016-12-26    14:41:11   av:Jennyhellstrom

Julafton började hemma med julklappsöppning, lite frukost & sen göra sig iordning! Sen gick vi hem till min familj där det blev ännu mer klappar! Sen hem till Fredriks mamma med hans syster för att umgås lite snabbt & dela klappar, Fredrik stannade där & jag åkte hemåt för att göra mig iordning det sista innan jag gick hem till min familj igen för att äta julmat :) 


Vid 15.00 åkte vi hem till mormor där hela släkten på mammas sida var! Ännu mer god julmat, Kalle anka, julklappar, tomte osv. Vid 19.30 typ så åkte jag hem till Frsdriks mormor där hans släkt var. Jag rullade typ fram efter den här dagen, åt så himla mycket mat! 

Vid 21.00 åkte vi hem för att chilla i soffan framför Tomten är far till alla barnen - bästa!  En mycket bra dag men nu är det skönt att julen är över! 

 lisa

gud vad fina ni är! :')
och vad stora dina "små" bröder har blivit assååååå! magaaaad. hoppas ni hade en fin jul och nyår! god fortsättning! :)

 2017-01-05    23:45:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!