Busy

 2016-12-29    22:26:49   av:Jennyhellstrom

Idag efter jobbet så följde Daniella med mig till veterinären med Lulle! Han har under en tid varit lös i magen så ville kolla upp vad det kan bero på eftersom foderbyte inte har hjälpt. Nu får vi dock vänta några dagar på att provsvaren skall komma tillbaka. Hoppas att vi får veta vad det är så snabbt som möjligt så min bebis slipper detta eländet :/ 


Efteråt åkte vi & plockade upp Matilda för att sedan bege oss till Ica maxi för att köpa med oss en blomma till Emelie. Hämtade sen upp Hanna & begav oss ut på landet! Vi spenderade kvällen hemma hos Emelie i hennes sjuuuuuukt vackra hus! Jag är så himla avundsjuk & längtar verkligen efter ett eget! Vi bakade scones & bara pratade i timmar :') Kvällen var helt underbar, hade så himla trevligt att jag inte riktigt ville att kvällen skulle ta slut men det är ju en dag imorgon också, med jobb, så nu är jag hemma & ska göra mig iordning för natten :) 


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!