Lördags

 2016-08-01    21:23:00   av:Jennyhellstrom

Lördagen var en riktig mysdag! Åkte på morgonen ut till Kaxholmen för att tvätta & umgås lite med la familia. Sen efter lunch så åkte jag ut till Gränna för att möta upp Evelina! Vi åkte till den nya inredningsaffären som öppnat där: Grevinnans rum! De hade så himla mycket fina saker, ville typ ha allt! Jag gillade även att det var tillåtet med hundar där inne, så hade med mig bustis dit! De hade till & med ställt fram en lite lexingtonskål med vatten i till djuren :)

Kom i alla fall där ifrån med ett paraply från Odd molly, en kökshandduk av Ernst som det står "i det enkla bor det vackra" & min favorit - en lite fin "skål" med en doftsten i, den luktar så gott! Efteråt åkte vi ner till hamnen & tog oss en mjukglass! Har fått en sån dille på mjukglass senaste tiden :') på kvällen slappade jag & Fredrik bara, äntligen, knappt inte tagit det lugnt en enda kväll bara han & jag <3

 
 Madde

Den butiken måste jag ha missat!! Vart i Gränna ligger den? 😃

Svar: På torget, bortanför polkapojkarna! :)
Jenny

 2016-08-02    22:07:35
 Eve

Så himla mysigt!

Svar: Ja!!!! :D
Jenny

 2016-08-03    10:49:16
 Kickan

Åh få måste vi gå in i den nästa gång jag kommer

 2016-08-03    17:38:54
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!