Älskling

 2016-08-16    08:03:54   av:Jennyhellstrom

Bilder från zekes sista dag. Jag tänker på dig väldigt ofta zekis. En finare & snällare katt kommer jag aldrig att få. Du var väldigt social, pratade mycket & följde efter mig överallt, du var väldigt mysig & ville gärna ligga på husses eller mattes mage, du var helt knäpptyst när vi åkte bil, kissade aldrig inne, välte aldrig ner någon kruka, du skulle alltid tvätta mig haha. Nu ska jag snart få hem en ny kisse & det känns väldigt roligt, men han kommer aldrig att kunna ersätta dig. 💕 hoppas du har det bra där uppe!

 kickan

Fina Zeke ❤️

 2016-08-16    20:54:58
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!