Zootropolis

 2016-04-16    12:24:00   av:Jennyhellstrom
 
 

Igår tog vi med oss fredriks brorsdotter, Tove på bio ♥ Zootropolis var lika bra andra gången! Det var väldigt mysigt att få hitta på någonting med bara Tove en gång, få lite kvalitétstid. Efteråt så åkte vi hem till hela familjen Sandström, fick lite grillat & en fortsatt trevlig kväll! 
 
Detta året blir ett riktigt bioår för mig, det kommer ut så himla mycket filmer som jag vill se! Just nu går djungelboken och framöver så är det bland annat tarzan och hitta doris etc. Men jag älskar att gå på bio, det är en speciell känsla, så mysigt men har dock blivit snordyrt. Kommer ihåg förr, då kostade den dyraste biljetten 90kr och nu får du typ ingen film under 110kr. Men det kan det vara värt ibland! Tur jag har fredrik, kickan & jessica som alltid vill gå på bio med mig :D 
 Kickan

Bästa mys stunderna är att gå på bio !! Vi har en hel del att hinna med innan du ska flytta

 2016-04-18    08:26:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!