socialt liv.

 2016-04-14    16:22:49   av:Jennyhellstrom
Idag är det fullt fokus på examensarbetet. Jag sitter med mitt & fredrik har lika mycket att göra med sitt kandidatarbete så nu förtiden så sitter han & jag i varsitt rum och pluggar. Vi har inte ett alltför socialt liv just nu men det är bara att härda ut i några veckor till. 
 
Jag har ganska lite att blogga om nu förtiden då det bara är plugg hela dagarna, träning på kvällarna & därimellan lite umgänge med vänner. Har börjat cykla ganska mycket med buster, är så kul att kunna aktivera honom på riktigt, både han & jag får lite motion och på kvällen är han trött och belåten = skönt för matte & husse! 
 
Imorgon skall vi ta med Fredriks brorsdotter Tove på bio. Vi ska se zootroplis, har redan sett den en gång men den är så bra så vi ser den gärna igen! Annars i helgen så blir det som vanligt spinning, sedan på söndag ska nog jag & jessica ha lite kvalitétstid på stan & sånt ♥
 
Lite pusskalas i Monaco. Längtar tills vi kan börja resa tillsammans igen ♥ 
Ett fattigt studentliv är inte mycket att hänga i granen! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!