Lördaaaaag

 2016-04-16    12:23:00   av:Jennyhellstrom
Ibland är det fint väder, då kan det se ut så här hos oss! 
 
Lördag redan. Vart tar all tid vägen? Idag vart det spinning på morgonen & lite mage efteråt. Har ju gått med i den där utmaningen "100pass innan midsommar" och såg idag att jag har avklarat 60st, så 40kvar! Tror dock att jag har glömt att skriva upp en del pass. Räknar endast de pass som är på gymmet och inte när jag cyklat med hunden, eller gått långa promenader osv. 
 
Idag blir det ganska lugnt tror jag. Dock så kliar det lite i fingrarna, vill ut och hitta på något men vet inte vad. Imorgon ska jag till stan med Jessica och umgås med henne så får väl ta det lite lugnt idag. Blir kanske lite pluggande, se lite på "big bang theory" och ikväll blir det fredriksmys ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!