lördagsbus!

 2016-04-09    18:14:00   av:Jennyhellstrom
Andra har lekträffar med sina barn, vi har det med våra hundar! 
Buster & Viggo springer i full fart för att möta upp lilla rey! 
Mattes prins ♥ älskar dig så mycket, fast du är olydig ibland.. 
♥ tripp, trall, trull. 
Alltid lika graciös när han springer! 
"Lilla rey, jag ska lära dig allt jag kan.."
Efter allt bus blev det en dusch, inte lika roligt.. 
 Erica

Vilka bilder! "Lilla rey, jag ska lära dig allt jag kan", åh, ser verkligen ut som att han säger det.

Svar: Haha ja visst gör det? :D
Jenny

 2016-04-09    19:36:55     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Hanni

Ååh jag är rikigt nöjd med bilderna 😉 Dom är inte lätta att fota! Mycket spring i de där små tassarna 💕

 2016-04-09    20:36:35
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!