LÖRDAG

 2016-04-23    14:43:13   av:Jennyhellstrom
 
Igår vart det lite girlsnight hemma hos linnea. Drinkar, musik, chips & fint umgänge! Blev dock ingen utgång för mig, hade ju spinningen i morse så det gäller att vara på tårna! Måste passa på att träffa alla mina fina vänner så mycket som möjligt nu innna jag flyttar ♥ 
 
Beställde en utav klänningarna nu, ni får se framöver vilken det blev ;) fanns dock inte i storlek 36 så fick ta en 38a, hoppas den passar annars får jag skicka tillbaka och vänta tills de får en fler storlekar. Sitter nu med examensarbetet, det skall vara inlämnat imorgon kl 17.00 så sitter och finputsar på det nu. Vi hade möte med vår handledare igår och hon sa att vårt arbete var väldigt intressant och välskrivet. Hon trodde absolut på minst ett godkänt så hoppas hon har rätt! 

Hoppas ni haft en fin förmiddag & får en fortsatt trevlig helg! Ska plugga lite till, sen blir det att börja packa ner vår garderob för den är kaos just nu och så kan det ej se ut inför visningarna. Ikväll blir det lugnt lugnt lugnt! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!