Kattutställning

 2016-04-10    10:53:00   av:Jennyhellstrom

Har nyss kommit hem från årets kattuställning. Var där en liten sväng med Jessica & Ozzy. Jag blev så förälskad i katterna och längtar ihjäl mig efter en egen. En kvinna hade några burmor till salu och stod och berättade massa om dem, men jag har lovat mig själv en ragdoll så får nog bli en sån först! Att gå på kattutställning och få ställa ut sin egen katt är något som jag fick upp ögonen för idag, det vill jag gärna göra! Det verkar väldigt roligt och faktiskt lite mysigt! Måste bara skaffa mig en riktigt riktigt vacker katt först ;) 
 Kickan

Kan faktiskt se det framför mig hur du pysslar och håller på för att stolt vissa upp din katt 💕

Svar: Aw, tack kickan! Hoppas framtiden ser ut så :*
Jenny

 2016-04-10    11:57:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!