Juni, juli augusti

 2016-04-09    13:49:48   av:Jennyhellstrom

Jag kanske låter konstig men jag gillar att städa. Jag gillar att ha det rent & snyggt runtomkring mig, det får mig att må bra. Någonting som gör städningen ännu bättre är musik! 

Just nu går jag runt & lyssnar på min egna lista med sommarlåtar. Självklart är det klassiker med Gessle, Tomas Ledin & ted Gärdestad men framförallt så är det mycket rockmusik & en hel del Magnus uggla! Kanske inte låter som sommarmusik för er men för mig är det det! När jag hör vissa rocklåtar & Magnus så tänker jag på sommarstugan. Min pappa har lyssnat mycket på sådan musik så jag refererar den musiken med min barndom & uppväxt. Jag färdas tillbaka till när jag lekte barfota i vår stuga tillsammans med mina bröder. Gud så mycket jag längtar efter sommaren nu, inte många veckor kvar!! 
 Anonym

Längtar med till sommaren, när du kommit hem! Då ska vi umgås massor! ☀️😃

Svar: Whooooo are u?!?! :D
Jenny

 2016-04-09    14:33:39
 Madde

Kom inte allt med!!?? Skrev både namn, mejl & blogg.. Haha. 😋

Svar: Klart vi ska umgås massor i sommar 😎😃😃
Jenny

 2016-04-09    19:39:11     URL: http://bymadde.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!