Igår

 2016-04-24    10:42:00   av:Jennyhellstrom

Igårkväll runt 20.30 ringde min granne på dörren & frågade vad vi skulle göra under kvällen och frågade om vi ville komma ner på fest. Fredrik skulle eventuellt till ett eftersläpp på en sittning men jag hade inga planer så jag gjorde mig iordning lite och gick ned för trappan. Hon bor precis snett under mig så nära & bra! Där var det en massa folk & ganska snabbt när jag kom dit så delades vi in i lag och körde 5kamp! 
 
Efter många timmars festande och tävlande så blev i alla fall jag & jessica (grannen) tillslut vinnare! Hade en mycket trevlig kväll. Jag älskar spontana och öppna människor! Jag & fredrik har träffat jessica en gång tidigare och det var för några veckor sedan när hon hade hittat en bortsprungen hund och vi hjälpte henne att hitta ägaren. Det är alltid roligt att träffa nya människor ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!