hola

 2016-04-04    14:24:52   av:Jennyhellstrom
 
Hola amigos! 
Det har ekat tomt på bloggen i en vecka nu men jag lever! Har haft fullt upp med spinning, examensarbete & med att umgås med mina vänner. Orkar inte gå igenom vad exakt jag har gjort i veckan men nu framöver så ska jag bli bättre på att fotografera & skriva här :) 
 
Idag har det i alla fall blivit lite plugg hos jessica, dock är det svårt att koncentrera sig när hennes lilla valp är så mycket roligare att busa med & klappa på! Nu ska jag åka & handla lite mat innan det blir mer plugg i eftermiddag & antagligen träning ikväll! Heeeerrå! 
 Erica

Tänk att det är prick två månader kvar till examen idag, spännande! <3

 2016-04-04    14:32:50     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!