Bra start på helgen

 2016-04-30    16:54:16   av:Jennyhellstrom


Snart ska jag lyckas ta mig upp! (Dock jäkligt trött idag) 


Idag startade jag igång lördagen som vanligt - med spinning! Fick sällskap av 15st glada deltagare, varav tre av dem var Jessica (like always), kickan & Hanna! Alla körde på som sjutton idag så tror de är nöjda över passet! Efteråt blev det lite mage. 

Hem & duscha efter träningen sedan drog jag, Jessica & Hanna till djurmagazinet. Det är hundens dag idag så där var det otroligt mycket folk med deras hundar så Buster trivdes som fisken i havet! Det var även drop-in hos veterinären så vi gjorde en tandundersökning & vaccination! 


Bustis <3 hos veterinären fick vi komma in i samma rum som vi för 2 månader sedan sa hejdå till zekis i. Det kändes otroligt tungt & jobbigt, men på något sätt gick det ändå bra. Vi känner hur han är med oss & alltid finns nära <3 men fyfan vad jag saknar honom. Den där dagen när han tog sina sista andetag är den jobbigaste dagen i mitt liv & jag minns allting så väl. Vill aldrig vara med & avliva ett djur igen.... 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!