Tatuera sig

 2015-09-16    10:22:28   av:Jennyhellstrom
Idag ska min lillebror, felix, tatuera sig! Har pratat med honom en bra stund på telefon nu under morgonen & jag kan inte hjälpa att också bli lite sugen på en ny gadd. Jag kommer ihåg när jag skulle göra min. Det var ca 3.5 år sedan tillsammans med min bästis lisa. Vi struntade i skolan & drog iväg till Mullsjö. Jag var så himla nervös men samtidigt så himla exalterad! 
 
Självklart så gjorde det ont men inte alls så som jag trodde. Jag valde att placera en liten text i nacken och jag är än idag ganska nöjd över den. Hade jag valt att tatuera mig idag istället för då så hade jag nog gjort någonting annat men jag ångrar den absolut inte. Jag är glad över att jag valde just nacken också för då kan jag välja själv om jag vill visa den eller inte :) dock tycker jag kanske att den är lite för liten, haha men men. 
 
 
Ibland glömmer jag bort att jag har en tatuering för jag ser den typ aldrig ;D 
 Kickan

Jag ska ta mig i kragen och boka en tid vi kanske skulle göra det tillsammans :D

 2015-09-16    12:38:05
 Erica

Är sjukt sugen jag också! Vill ju tatuera ungefär hela höger överarm men har nu sett en tatuering som skrek mitt namn. Får se om Johan kan gå med på den, för armen vette fan om han ens skulle gå med på, haha!

Svar: Haha om du verkligen vill hjärtat så ska du skita i honom, han har ingen talan över din kropp!
Jenny

 2015-09-16    14:26:08     URL: http://gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!