motorik

 2015-09-29    21:08:13   av:Jennyhellstrom
 
Dagarna går så himla fort. Redan tisdagkväll & om knappt två dygn så kommer daniella & timmy hit, längtar ihjäl mig! Idag hade vi motorik på idrottslektionen igen, mycket balans denna gången. Var faktiskt väldigt roligt & jag klarade av det mesta, dock inte det med höga höjder. Är alldeles för höjdrädd så vissa saker försökte jag mig inte ens på. På bilden slappar vi. De hängde upp en stormatta på några rep, var väl meningen att man skulle balansera/gunga på något sätt men vi tyckte att denna idéen var bättre. 
 
Nu har jag nyss kommit hem från träningen. Är så himla skönt att träna igen, hade nästan hunnit glömma bort hur underbart det är! Nu ska jag plugga lite, vi har seminarium imorgon & jag måste komma på 3 frågor tills dess! Hoppas alla får en fin kväll :)



Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!