längtar!

 2015-09-10    09:12:10   av:Jennyhellstrom
Om exakt 3 veckor så kommer en av mina finaste vänner hit! Daniella med sin timmy kommer den 1okt & ska vara hos oss hela den helgen, vilket innebär att de kommer att vara med & fira min födelsedag :) Jag längtar så himla mycket. Det är så roligt när folk kommer hit & hälsar på, så man får visa dem hur vi bor & ro om dem lite! ♥
 
Det betyder så himla mycket för mig när folk kommer hela vägen upp hit för att hälsa på & umgås. Det är många som hela tiden slänger ur sig att det är alldeles för långt att åka hit men come on. Jag & fredrik får jämt & ständigt åka fram & tillbaka mellan Umeå - Jönköping för att umgås med nära & kära, men inte många gör samma sak för oss. Det är så trist. Men nu är jag så himla glad över att D & T ska komma hit! Umeå har ju varit som ett helt nytt kapitel i mitt liv & jag vill så gärna dela det tillsammans med mina fina där hemma i jönet ♥
 
bild från en mysig kväll med D & T! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!