fullt upp!

 2015-09-02    10:00:42   av:Jennyhellstrom
Skolan har dragit igång igen! Hade min första dag igår, skönt att sätta igång! Direkt efteråt när jag & buster skulle cykla hem så fick jag punktering, så typiskt. Men tur som man har så fixade min sambo det redan på eftermiddagen ♥ 
 
Om en stund ska jag cykla bort till gymmet och sedan blir det skolan i 2h, vi ska vara vid nydalasjön idag. Vet ej vad de har planerat att vi ska göra men skönt att få vara utomhus i alla fall. 
Imorgon åker jag & jessica till stockholm, direkt efter skolan slutat. På fredag kommer även kickan ner för på lördag ska vi springa tjejmilen :) Camilla kommer på lördag & joinar oss! blir en rolig helg tillsammans med mina fina tjejer, bo på hotell, äta ute, springa milen & bara umgås! 
 
Nu ska jag ut med hunden innan jag åker iväg! Chaio! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!