#fuckcancer

 2015-09-28    22:21:14   av:Jennyhellstrom
 
Tittat på barncancergalen ikväll & kunde inte låta bli längre. Jag blev barnsupporter & skänker nu framöver 100kr/månaden. Det är inte mycket men det är alltid något. Ingen ska behöva gå igenom denna äckliga sjukdom men tyvärr så drabbar det alltför många. Jag vill i alla fall vara med & bidra till forskningen så vi tillslut kan få slut på eländet. Tillslut ska vi ta död på all cancer. 
 
Varför jag väljer att lägga upp detta på bloggen är för att jag vill att fler ska göra samma sak som jag. Gör det enda rätta & bli barnsupporter. Tänk på alla stackars barn & på deras nära & kära. ♥
 Evelina

Att vara syster till en som är drabbad så värmer detta extra mycket i mitt hjärta att se fler bli barnsupporter! <3
Tillsammans gör vi skillnad! #fuckcancer

Svar: Tillsammans gör vi skillnad <3
Jenny

 2015-09-28    22:38:56     URL: http://nattstad.se/Evelinablomqvist
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!