Höst

 2015-10-06    10:30:00   av:Jennyhellstrom
1. Vad är det bästa med hösten? 
Alla fina färger utomhus, mörkare så man kan tända ljus, höstkläder, filtar & mys! + min födelsedag! 
 
2. Vad kommer du äta i höst?
 Kommer prova på mycket nytt men har fått dille på blomkålsmos så mycket av det! 
 
3. Vad kommer du dricka i höst?
Varm o'boy & mycket té  

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
 Mina polotröjor
 
5. Vad gör du om dagarna egentligen?
Plugga, träna & vara med mina bästa vänner & f.  

Höst/tidig vinter. Myyyyysfaktor på hög nivå! 
 
6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
 Fredriks farmor gick bort förra hösten så det var mycket tråkigheter. Begravning & städning av hus. Annars hängde jag mycket tillsammans med sambo & vänner. 
 
7. Vad kommer du lyssna på? 
Min "lugna favoriter"-lista på spotify.  

8. Vad läser du?
 Förutom en massa kurslitteratur så Harry Potter & femtio nyanser av honom 
 
9. Vad tittar du på?
Grimm!
 
10. Vad var bäst med sommaren?
 Mycket! Men att få umgås med min gamla bästis Jenny var en extra guldstjärna på sommaren! 
 
11.Vad har du för höstplaner?
Att bli jäkligt fit. 
 
Denna bild är tagen förra året den 23/10 så snart kanske snön kommer till ume! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!