Vill inte vara sjuuuuk nu

 2015-11-11    22:17:47   av:Jennyhellstrom

Vi har varit på ett mysigt kalas ute i Sävar hela kvällen. Zelma fyllde 8 år så hon bjöd på tacos & fika! Vi hade köpt en fin tröja & två nagellack till henne, hoppas hon vart nöjd :) 

Nu är vi hemma. Fredrik studerar i köket inför en tenta imorgon & jag ser på youtube. Hittat en rolig film där en massa stora kändisar roastar Justin Bieber. Ska nog snart gå & lägga mig, är inte alls pigg. Har åkt på en ordentlig förkylning som innebär både snuva, ont i halsen & antagligen feber också.. Får pausa lite ifrån träningen, hur ska jag överleva?!?! 

Godnatt allihopa <3 
 Kickan

Krya på dig hjärtat

Svar: tack älski!
Jenny

 2015-11-12    10:27:53
 Jenny

Jag har precis börjat bli fri från min helvetesförkyldning! Så jag förstår hur jobbigt du har!;) Men de är bara att vilavila även fast det suger....Krya på dig snygging<3

Svar: SAKNAR DIG
Jenny

 2015-11-12    11:55:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!