Viktigt att synas!

 2015-11-10    21:54:48   av:Jennyhellstrom

Ordning & reda på mig & Bullen! Jag vet själv hur irriterad jag blir när jag kör bil & vissa bara springer ut på gatan i tron om att man skall se dem, det gör man oftast inte förrän man kommit lite för nära. Så nu använder alltid jag & Buster reflexer :)  Fredrik är inte lika förtjust i att använda reflex men jag har satt fast en liten i hans jacka ändå (a) använd reflex!  
 Haannnii

Haha det är bra vännen att du använder reflex! Det kan absolut rädda ens liv ;) Jag måste bli bättre på att använda min --- som morfar alltid säger " det ger dej vuxenpoäng" ;) pöss

 2015-11-10    22:34:15     URL: http://obeerghanna.blogg.se
 Jessi

Jag ser du är bra på match ögonfärg med reflexväst, haha där fick jag till de. Men ärligt talat blir jag glad att se att ni är trygga där ute på gatan! :)

 2015-11-12    21:42:30
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!