Spinning!

 2015-11-18    20:39:00   av:Jennyhellstrom
Har ni alla en bra dag? Jag har det bra, tack! I morse var det litteraturseminarium i skolan och det kändes bra, så hoppas att det gick hela vägen mot ett godkänt. Vid kl 13 idag så hade jag ett möte med två personer på Tenton (Gymmet som jag tränar på). De kontaktade mig i måndags och frågade om jag fortfarande var intresserad utav att köra spinningpass så idag hade vi en träff där vi pratade en massa och sen fick jag instruera två låtar framför dem. 
 
Det kändes först ganska obekvämt att framföra två låtar framför två personer som antecknar varenda steg jag tar och allt jag säger men jag fick föreställa mig att hela spinningsalen var full med deltagare, så efter någon minut så var jag inne i det och det var så roligt! Jag har saknat spinningen så himla mycket. Det ger en sån himla kick att få sitta där framme och göra sig av med all energi genom att cykla loss och skrika av sig lite (a)
 
Det finns fler än jag som tävlar om platsen som instruktör så vi får helt enkelt se framöver hur det blir men i vilket fall som helst så var det kul att prova! Det var kul att se att jag fortfarande har det inom mig och kan! Jag var så nervös men samtidigt väldigt taggad innan mötet, och det behövs att man gör sådana här saker som framkallar nya känslor hos en. Det är inte ofta längre som jag är nervös för saker och därför måste man finna utmaningar och saker som kan få igång adrenalinet och olika kickar, sån härlig känsla! 
 
 
Nu är det dags att komma igång med hårdträningen igen efter 1.5veckas sjuka! 
 Jess

Rebus 😝🍌+🙋💕👯=💕+👯😝🍌

Svar: haha whuuuuut?!
Jenny

 2015-11-18    20:46:05
 Jess

Ledtråd 😝🍌=crazy bananas

 2015-11-18    20:52:36
 Kickan

lovar att får du bli instruktör så kommer jag på ett av dina pass

Svar: Hoppas jag!
Jenny

 2015-11-18    21:59:35
 Erica

Hoppas att du får platsen, lycka till! <3 Jag får också lov att komma på ett av dina pass även om jag bara skulle klara någon minut :*

Svar: Jag var så klumpig & berättade att det antagligen blir Uppsala till hösten så vet ej om de kommer satsa på mig eftersom jag bara kan jobba där ett halvår :( men jag hoppas de tyckte att jag var så pass duktig så de vill köra ändå, och då ska du självklart vara med på ett pass :D
Jenny

 2015-11-19    14:21:04     URL: http://www.gnussan.blogg.se
 Erica

Ja, men bara antagligen ;) Ja, jag hoppas att du får platsen, vore super för dig! Haha ja :P

 2015-11-19    14:28:55     URL: http://www.gnussan.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!