söndag!

 2015-11-22    09:40:55   av:Jennyhellstrom
Sitter i soffan med lite varm choklad, en mysig start på denna söndagen. Idag blir det en lugn dag med plugg, kanske träning och senare ska vi bort till fredriks bror m. familj, det var länge sedan vi träffade dem! 
 
Jag kan inte förstå att det redan är 22 november?! Om 1 vecka är det 1advent och om 3.5vecka så kommer victor & evelina hit, så underbart ♥ men får lite ångest över att min älskling kommer lämna mig i några veckor, inte alls roligt. Men är så tacksam för att jag får sällskap under några dagar utav V & E, så åker vi gemensamt hem till Jönköping sen vid jul! 
 
Idag får jag äntligen träffa lilla tove igen! 
 Jess

Varför kan man gilla min blogg men inte din?

Svar: Kanske har med min design att göra :)
Jenny

 2015-11-22    12:42:19
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!