överallt och ingenstans

 2015-11-21    08:02:06   av:Jennyhellstrom
Igår var jag ledig från skolan hela dagen så jag utnyttjade det till 100%. Jag började dagen med en långpromenad med buster, sen blev det att åka till en skola tillsammans med Jessica & Viktoria för att observera en idrottslektion (till en uppgift vi har). Direkt efter observationen så åkte jag & Jessica vidare till stan för att glo lite. Jag köpte mig en sån där vas som jag skrev om i torsdags, och jessica köpte lite julklappar! Så mysigt att strosa runt på stan och prata av sig ♥ sen hämtade vi tilly & fredrik, åkte hem, bytte om, drog mot gymmet och köttade rumpa i 1h. 
 
Det var fullt upp hela dagen med andra ord. Efter träningen drog vi mot coop & sen landade jag tillslut hemma i soffan. Hade en lugn kväll med fredrik framför både film och även lite monopolspel! 
 
ca 1 vecka kvar tills första advent & man kan börja sin morgon med julkalender! 
 
Idag vet jag ej vad som hände skall, mer än att jag ska träna med jessica om 1h. Som varje lördagmorgon så är det multi-training som står på schemat! Men först ska jag ut på promenad med buster, det är asmycket snö nu, visar strax ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!