i want

 2015-11-09    15:52:13   av:Jennyhellstrom
 
Åh, jag vill verkligen ha allting på bilden. Allt är från stronger.se och detta är så fint! Nu när jag tränar så himla mycket som jag gör så förtjänar jag lite fina träningskläder tycker jag! De är dock ganska dyra men i framtiden kanske man beställer något :) Måste i vilket fall som helst köpa mig ett par träningshandskar för att få bättre grepp om skivstång och slippa få hårda handflator! Tightsen är to die for och tröjan har min vän, jessica & jag är så avundsjuk på henne! 
 
Idag är vi lediga från skolan så har haft en riktig slappardag. Jessica var här innan & vi såg lite star wars. Nu ska jag strax ut med hunden, plugga lite & ikväll blir det träning! Tredje dagen i rad men vi kör stenhårt, står både cxworx & multi-training på schemat! 
 Kickan

Dom där tightsen är verkligen to die for Jessica visade dem i somras står högst upp på min önskelista 😍😍😍

 2015-11-09    20:33:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!