fredag

 2015-11-13    10:31:41   av:Jennyhellstrom
Är lika sjuk även idag. Kommer bli ännu en lugn dag för mig i soffan. Ska försöka städa lite, ser ut som skit här hemma nu när hunden börjat fälla så mycket päls. Ska även pyssla klart mitt monopol! Vet inte ifall jag har berättat det tidigare men jag har köpt ett "my monopoly" som man kan designa lite själv och då har jag valt att göra ett harry potter-monopol! Så det har jag som mål att bli klar med under dagen för fredrik vill gärna spela lite ikväll :) 
 
Nu blir det film & sen en dusch. Lite fräsch måste man ju ändå vara fast men typ är döende. 
 
1.5år gammal bild. Här var lilla ruffe bebis, och jag var något fräschare! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!