Busy woman!

 2015-11-08    12:34:05   av:Jennyhellstrom

Nu har det ekat tomt i bloggen i några dagar? Vad har jag gjort egentligen? I både onsdags & torsdags så jobbade jag hela dagarna! 

I fredags var det min & Fredriks årsdag. Tänk att 7 år har vi nu hängt ihop :) vi gjorde dock inte så mycket, gick ut & åt, senare blev det bara mys här hemma! Han kom hem med en stor bukett till mig, min fina Fredrik <3 av mig fick han en liten bok där jag på varje sida skrev en anledning till varför jag älskar honom :) 

Igår var det träning, kalas för tilly & pyssel här hemma. Idag blir det att umgås lite med Jessica, storstäda & tvätta, träna & ikväll får vi se :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!