Bra avslut på veckan

 2015-11-01    19:19:24   av:Jennyhellstrom

Vilken bra söndag jag har haft! Blev väckt vid 06.30 i morse. Jag hade lovat Fredrik att följa med & jaga med Buster, kändes sådär att gå upp ur sin varma säng men det var så värt det! Blev en lång promenad i skogen & Buster var väldigt duktig, fick upptag & sprang väldigt långt sammanlagt. Efter 2h i skogen så åkte vi hem & chillade lite. 

Vid 12 så åkte jag en sväng till Strömpilen (ett köpcentrum) & Ica maxi. Fick med mig 3 nya soffkuddar från Hemtex (visar en annan dag) & lite smått och gott! Vid 16.00 blev det hårdträning, gick på ett happiningpass som heter "muskel", när jag kom hem så blev det dusch & Fredrik hade lagat en god gryta så nu är jag trött, nyduschad & mätt :) 
 jess

du fick inte se nå rådjur?

Svar: Ne :(
Jenny

 2015-11-02    21:36:10
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!