bilddagboken.

 2015-11-19    14:30:59   av:Jennyhellstrom
Jag är så glad över att jag fortfarande har kvar min bilddagbok. Är det någon mer som kommer ihåg den? Nu förtiden heter det dayviews någonting, och av en ren slump så fick jag för mig igår att kolla in min gamla bilddagbok. För er som inte vet så är det en hemsida som alla hängde på förr, man la in massa bilder och skrev en liten text. Hittade en massa gamla godingar! Har haft bilddagbok sedan 2007 tror jag det var så en massa bilder från min fjortistid, man skäms lite över sig själv men samtidigt är det kul att kunna titta tillbaka lite. Samma sak är det med min blogg, jag står nog inte för allt som jag skrivit under alla åren men jag tar inte bort någonting för det. Det är kul att kunna se tillbaka & minnas lite :) 
 
Här är några bilder från bilddagboken, på mig & min lillebror victor. 
Det var roligare för när bröderna var så små & tyckte det var kul att hänga med syrran ;)
 Kickan

åh bilddagboken

 2015-11-19    17:34:32
 Madde

Så kul! Brukar med vara inne & kolla på min lite då & då!;D

Svar: Haha så kul att man ej tog bort den som så många andra gjorde!
Jenny

 2015-11-19    20:50:19
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!