049. Vad säger andra människor när du sjunger?

 2015-11-14    10:04:21   av:Jennyhellstrom
Haha, ja det är olika. Oftast så sjunger i bilen, ensam och då kan det låta både bra och fruktansvärt. När jag väl vill så kan det faktiskt bli bra men jag är ganska osäker av mig när jag sjunger så blir ofta att jag gör mig till och blir lite "pajas". Fråga fredrik eller jessica, de får ofta höra hur jag sjunger i bilen, haha. Då skrattar de mest åt mig, så det kanske är svaret på frågan?
 
Ibland så brukar jag sjunga i min egna lilla värld, exempelvis när jag duschar eller städar. Då brukar fredrik säga "vad fint du sjunger gumman" och jag vet inte ifall han menar det eller ifall han säger så bara för att jag ska veta om att han faktiskt har hört mig ;) 
 
 
saknar min bästi. Har inte träffat henne på 3 dagar!!!!!!!!
 Jess the master

Haha, jag skrattar ju för det är så roligt att sjunga med dig gumman 😘 Å du sjunger otroligt ljuvligt de är the time if my life när vi sjunger i bilen ❤️ U got it dude!

Svar: I Love u :*
Jenny

 2015-11-14    21:17:46
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!